Blog Widget by LinkWithin

>>AttenSioN to aLL viSitOr, plez cLiK tHis LinK<<

jUsT tO pReSeNt.....

8:20 PM Posted In Edit This 1 Comment »
If:

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Is represented as:

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26.


If:


H-A-R-D-W-O-R- K

8+1+18+4+23+15+18+11 = 98%


And:

K-N-O-W-L-E-D-G-E

11+14+15+23+12+5+4+7+5 = 96%


But:

A-T-T-I-T-U-D-E

1+20+20+9+20+21+4+5 = 100%



THEN, look how far the love of God will take you:



L-O-V-E-O-F-G-O-D

12+15+22+5+15+6+7+15+4 = 101%


Therefore, one can conclude with mathematical certainty that:

While Hard Work and Knowledge will get you close, and Attitude will
get you there, It's the Love of God that will put you over the top!

DowNloUd NICE

7:59 PM Posted In Edit This 2 Comments »


Istimewa Tiada Dua



salam perjuangan..dikesempatan ini saya uploud kan lagu nasyid yang saya sukai ini..
lagu-lagu pemberat adalah nur muhammad,bicara hatiku,delusi ummi, sesekali diuji,metafora dan sesuci mariam.... walaupun kumpulan ini masih baru lagi, tapi lagu2nya bes... silakan lah dengar...

Assalam >>>> Download

Nur Muhammad >>>> Download

Istimewa Tiada Dua >>>> Download

Bicara Hatiku >>>> Download

Delusi Ummi >>>> Download

Doa >>>> Download

Sesekali Diuji >>>> Download

Metafora >>>> Download

Syukurlah >>>> Download

Sesuci Mariam >>>> Download

Ampun >>>> Download

STRANGES WORLD

7:59 PM Posted In Edit This 1 Comment »
Strange sea creatures @ strange picture

Strange sea creatures @ strange picture

Strange sea creatures @ strange picture

Strange sea creatures @ strange picture

Strange sea creatures @ strange picture

Strange sea creatures @ strange picture

Strange sea creatures @ strange picture

Strange sea creatures @ strange picture

Strange sea creatures @ strange picture

Strange sea creatures @ strange picture

Strange sea creatures @ strange picture

Strange sea creatures @ strange picture

Strange sea creatures @ strange picture

Strange sea creatures @ strange picture

Strange sea creatures @ strange picture

Strange sea creatures @ strange picture

Strange sea creatures @ strange picture

Strange sea creatures @ strange picture

Strange sea creatures @ strange picture

Strange sea creatures @ strange picture

Strange sea creatures @ strange picture

MARVELOUS

5:33 AM Posted In Edit This 0 Comments »


wanita yang SOLEHAH

5:24 AM Posted In Edit This 1 Comment »



Perempuan yang berpakaian menutup aurat sepenuhnya seperti di sebelah semakin sukar dicari kecuali ustazah sahaja. Untung suami mereka tidak banyak di tanya di Akhirat kelak.( clik pd gmbar untuk lihat lebih jelas)

no excuse untuk tunai kn kewajiban...

4:51 AM Edit This 0 Comments »
[2.jpg] [1.jpg]
adakah kita solat seperti ini???? hm......
[3.jpg] [4.jpg]
alangkah selesanya kita solat walau di mana tempat

[5.jpg][17.jpg]
keimanan dan taqwa yang mnjadikn kita yakin pada penciptaNya.

[6.jpg] [14.jpg]

[8.jpg] [9.jpg]

[10.jpg]

[13.jpg]
alangkah indah nya islam, dimana2 pun boleh menunaikan solat...

[16.jpg]
keajaiban daripada Yang Maha Kuasa

[19.jpg]

menjelang EXAM....

2:45 AM Edit This 0 Comments »

exam dah makin dekat.. stress la jgak coz hari first exam 2 paper killer (agak susah) . tapi seperti yang slalu orng sebut2 man zadda wajada....
hari ni nasib xbaik sangat..
bangun pagi2 punya niat baik nk stdy. tiba2 lepas mndi, kunci blik tertinggal dlm blik.. kwan2 suma xbngun lagi.. ketuk2 pintu suma xnk bngun.. nasib baik kwn aku yg duk paras atas dah bngun.. mntak tolng dia, dia pun xbleh tolong. cara terakhir, daa terpaksa guna hujung bekas shampoo nk cungkil pintu.
memg susah giler.. dah hampir putus asa, tapi sabar je lah..
klu 10.30 aku bertekad mesti dapat jgak... mula2 tu xbaca ape2....
bile dah penat sngat , bacalah bismillah dengan yakin, bile buat, tut2 kejap je dah terbuka..
alhamdullah...
hikmat bismillah....

Harry Potter - MALAY Version

2:34 AM Posted In Edit This 2 Comments »
[harry-porter.jpg]

[2.jpg]

[3.jpg]
mana mau lari ahh...
[4.jpg]
kejar....
[5.jpg]
tembak.....
[7.jpg]

6 Maut Bas Terbalik- Pemandu Ada 8 Saman

2:30 AM Edit This 1 Comment »
Rawang
Selangor
13 April, 2009
Pemandu gantian yang memandu sehingga menyebabkan kemalangan ini, mempunyai 8 saman tertunggak.
Menurut Ketua Trafik dan ketenteraman Awam Selangor, Supritendan Che Hussin Omar, syarikat bas terbabit juga mempunyai satu waran tangkap.
Pemandu ini yang cedera di kaki, ditahan bagi membantu siasatan.
Turut berada di tempat kejadian ialah Ketua Polis Selangor, Dato khalid Abu Bakar, Ketua Trafik Pasukan Bukit Aman Datuk Abdul Aziz Yusof dan Ketua Trafik dan Ketenteraman Awam Selangor Supritendan Che Husin Omar.
Kerja-kerja mengeluakan mangsa, dengan mangsa terakhir, pemandu pertama bas, Zulkhibri Md Saad dikeluarkan jam 9-20 pagi.
Bas ini kemudian ditunda ke Ibu Pejabat Polis Daerah Gombak.
Di bawah ini disiarkan beberapa lagi foto kemalangan bas terbabit.
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin