Blog Widget by LinkWithin

>>AttenSioN to aLL viSitOr, plez cLiK tHis LinK<<

Muhasabah Cinta

7:54 PM Posted In Edit This 14 Comments »
Semperna ada dalam seminggu lagi kat ukm ni, saya uploadkan lagu nasyid yang saya kira bes...
sebenarnya ini lagu permintaan seseorang yang istimewa.. istimewa ke??? MySpace ...full stop.....tapi, cousin or saudara mara pun kira istimewa jugak.. apapun, yang paling istimewa ialah mak sendiri.. hm.. sebagai anak yang sulong, memang rindu je mak n adik2 kat kmpg.. xsabar nak tngok mereka..kat ayah xrindu ke, kurang sikit kot..hehe.. jahat punya anak..yerla anak lelaki rapat ngn mak, anak ppuan plak rapat ngn ayah... tak gitu... uishhhh.... melebih2 plak mengarutnya..
ok lah, nak komen tentang lagu ni, sebenarnya kumpulan ni dari segara jiran dan ada 3 album semuanya.. tapi sya upload yang sya dah dengar n rasa bes.. suka sangat dengar lagu "muhasabah cinta". mggu ni layan lagu ni je... suka dengar kat part ni :
"Kata-kata cinta terucap indah, Mengalun berzikir di kidung doaku, Sakit yang kurasa biar jadi penawar dosaku, Butir-butir cinta air mataku, Teringat semua yang Kau beri untukku, Ampuni khilaf dan salah selama ini, Ya ilahi...., Muhasabah cintaku..."
lagu-lagu lain sya xdengar lagi..mgkin bes jugak.. download n dengar la sendiri yer...




Muhasabah Cinta ---> Download

Sendiri Menyepi ---> Download

Aku Ingin Menyintai-Mu ---> Download

Sebiru ---> Download

Fuiyooo dahsat tu...cam ner nak bawa tu bahaya tul....

7:46 PM Posted In Edit This 0 Comments »
tengok gambar di bwah..macam2 diorang ni, memang tak fikirkan keselamatan diri langsung, dah la xpakai helmetnya.. tapi apa kisah kan, kubur lain2... whatever la, asal kan diorang ni bahagia...




GAMBARAN MANUSIA YANG BERDOSA DI PADANG MASYAR

4:09 PM Posted In Edit This 0 Comments »
BERWAJAH KERA
Suka menabur fitnah sesama manusia

BERWAJAH KHINZIR (babi)
Suka memberi & menerima rasuah

BUTA KEDUA BELAH MATA
Hakim yang zalim ketika menjatuhi hukuman

PEKAK DAN BISU
Suka menunjuk-nunjuk amal ibadat & kebajikan yang dilakukan kepada orang lain.

TUBUH YANG MENGALIR NANAH & DARAH YANG AMAT BUSUK SERTA MENIKAM LIDAHNYA BERULANG KALI
Golongan yang berilmu & mengajar orang lain tetapi perbuatannya sendiri tidak sama dengan apa yang dikatakannya.

BADANNYA LUKA SEPERTI DIHIRIS
Menjadi saksi tetapi berbohong terhadap kebenaran

BERJALAN TERHOYONG - HAYANG SEPERTI CACAT
Orang yang kedekut membelanjakan sedikit hartanya untuk kebajikan

BERJALAN SEPERTI MABUK
Orang yang suka bercerita hal-hal dunia didalam masjid

RUPA BADANNYA SEPERTI KHINZIR
Suka makan riba - orang yang digelar along @ ceti

TIDAK BERTANGAN & TIDAK BERKAKI
Suka menyakiti @ menyusahkan jiran sekeliling

WAJAH & BADANNYA SEAKAN KHINZIR
Suka mempermudahkan solat & lalai dalam solatnya hingga sering terlupa rukun

PERUTNYA DIPENUHI ULAR & KALAJENGKING YANG SERING MENYENGAT-NYENGAT
Tidak mahu mengeluarkan zakat terhadap dirinya, pendapatannya, terhadap perniagaan & lain-lain zakat

BADANNYA SANGAT BUSUK SEPERTI BAU BANGKAI
Melakukan maksiat secara sembunyi-sembunyi

TIDAK BERLIDAH & DARAH YANG BUSUK MENGALIR DARI MULUT
Malas dan jarang mengucap dua kalimah syahadah

BERJALAN KAKI KEATAS & KEPALA KEBAWAH, DARAH DAN NANAH SENTIASA MENGALIR DARI KEMALUAN
Suka melakukan zina

MUKA HITAM & PERUTNYA DIPENUHI API
Suka makan harta anak yatim

KULIT DIPENUHI SOPAK & KUDIS
Orang yang menderhaka kepada kedua orang tuanya

GIGINYA SEPERTI TANDUK LEMBU LIDAH TERJELIR HINGGA KEPERUT, NAJIS & AIR KENCINGNYA SENTIASA MENGALIR KELUAR DARI KEMALUAN
Orang yang suka minum arak @ segala jenis benda yang menghayalkan seperti dadah dan lain-lain.

Wallahualam

Monkey of The Year Award

11:22 AM Posted In Edit This 1 Comment »
Monkey of The Year Award

Michael Jackson Nasyid

9:45 AM Edit This 0 Comments »
Download Now: ->> Give Thanks To Allah - Michael Jackson

Kereta Jatuh Sungai- Mangsa Masih Belum Ditemui

6:20 AM Edit This 1 Comment »

Jalan Sg Chua
Kajang
Selangor
27 April, 2009

Misteri…

Kemalangan ini berlaku kira-kira jam 3-30 pagi di jambatan Jalan Sg Chua arah pusat bandar Kajang. Dipercayai dipandu AMAT-AMAT LAJU, kereta jenis Honda ini kemudian terbabas ke tebing jalan dan merempuh beberapa besi penghadang.
Dan bagai aksi stunt, kereta ini kemudian meniti pula saluran paip air milik Syabas ini sejauh kira-kira 50 meter.
Dan, akhirya, kereta ini terus terjunam dan tenggelam ke dalam dasar sungai Langat.
Gerakan mencari dan menyelamat dilancarkan serta-merta membabitkan anggota Bomba dan Penyelamat Kajang.
Usaha mencari pemandu kereta bagaimanapun gagal setelah beberapa kali selaman dan pencarian di kawasan sekitar dan di dalam sungai.
Seorang wanita yang mendakwa sebagai ahli keluarga mangsa kemudian tampil memaklumkan, adiknya hilang dan dipercayai memandu kereta ini ketika kejadian.

Mengikut maklumat diterima, mangsa dikenali sebagai Yong Tek Lee, 28 tahun.

Dan sehingga kereta ini ditarik ke tebing sungai jam 11 pagi , tiada kelibat mangsa ditemui.
Kereta ini terpaksa ditarik menggunakan dua buah trak penunda.
Berdasarkan kemalangan ini, mangsa dipercayai berkemungkinan dihanyutkan arus sungai ketika cuba keluar dari kenderaan ini.
Atau mungkin dia telah diselamatkan?
Tetapi ke manakah hilangnya lelaki itu?…

Illallah

6:20 AM Posted In Edit This 0 Comments »
sempena nak exam pagi esok, saya uploudkan lagu illalahi tu kalian mendengar.. lagu-lagu dalam album ni semua bes-bes, klu xcaya download la sendiri.. semua lagu dalam album tidak mengunakan muzik..walaupun begitu..kemerduan penyanyi ini begitu menyerlah dan sedap didengar untuk hawa telinga... malas nak mengarut banyak-banyak coz besok exam, apa-apa hal pun, sila la download yer.. MySpace


Ar- Rahmaan ----> Download

Supplications ----> Download

Illallah ----> Download

Durood and Salaam ----> Download

Hain Nazar Main ----> Download

Qasidah Burdah ----> Download

Suffering ----> Download

His name is Muhammad (pbuh) ----> Download

Proud to be a Muslim ----> Download

Unite ----> Download

The 99 names of Allah ----> Download

Subhanallah ----> Download

ENGINEERING MIRACLE

11:19 PM Posted In Edit This 2 Comments »
MySpaceAdam dan Hawa diturunkan ke dunia sebagai teman hidup dan juga sebagai pencinta.. MySpace
Kasih Adam kepada Hawa dan sayang Hawa kepada Adam adalah merupakah satu fitrah yang
yang tidak dapat di elakkan dan terdapat pada setiap diri anak cucu mereka, kita sebagai anak cucu Adam dan Hawa tidak akan terlepas daripada berasa kesunyian selagi tidak dapat bersama dengan orang yang disayangi..MySpace

MySpacehari ini, hari baik, bulan baik, cuaca pun baik walaupun nampak mendung nak hujan, mcm nak ribut pun ada..marilah kita sama2 mengungkap.. mengungkap???? MySpace betul ke ayat ni, hentam promo jelah MySpace .marilah kita sama2 melihat kepandaian engineering mereka sebuah jambatan yang menarik sekali..menarik ke??? MySpace ..tengok la sendiri...


ENGINEERING MIRACLE @ strange pictures

ENGINEERING MIRACLE @ strange pictures

ENGINEERING MIRACLE @ strange pictures

ENGINEERING MIRACLE @ strange pictures

ENGINEERING MIRACLE @ strange pictures

ENGINEERING MIRACLE @ strange pictures

ENGINEERING MIRACLE @ strange pictures

ENGINEERING MIRACLE @ strange pictures

ENGINEERING MIRACLE @ strange pictures
MySpaceMySpace xnk kena langgar komen2 la yer....MySpace
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin