Blog Widget by LinkWithin

>>AttenSioN to aLL viSitOr, plez cLiK tHis LinK<<

mesti baca...

7:45 PM Posted In Edit This 2 Comments »

Rasanya sesiapa yang mempunyai kad pengenalan jenis MyKad, pasti kenal sangat dengan jenama ini, Hi-5. Satu jenama terkenal di Malaysia yang menghidangkan kepada kita pelbagai jenis dan rupa bentuk roti dan tak syak lagi, korang boleh jumpa roti berjenama Hi-5 di mana-mana kedai atau pasaraya yang korang pergi. Itulah dia, pihak kuasa kat Malaysia ni memang suka biar kita makan sampai kenyang dan jadi darah daging anak-beranak, baru nak siasat sana sini.

Dan jika anda sedang mengamati kelazatan roti Hi-5 ketika membaca entri ini, sila termuntah!



Rasanya, sampai mati pun korang takkan makan roti diorang lagi kan? Kalau korang rasa macam tu, sebarkan pada mereka yang masih tak tahu disebalik tabir pembikinan roti Hi-5 ini. Siapa mahu makan lagi roti mereka, sila angkat tangan. Hehehe.

2 comments:

Anonymous said...

eeeeiiiiiiii.....yark!!!!!!uwweekkk!!!!!!!!!

miza said...

wwwaaaaaaa........hebat2...kt cafe bnyk jenama ni..ptut r sodap..lps ni kompem abes roti tu..huhuhuhuhu..kt dlm longkang..huhu

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin