Blog Widget by LinkWithin

>>AttenSioN to aLL viSitOr, plez cLiK tHis LinK<<

NeW EnViroNmEnt (SMK Seri Aman) Part 2

12:12 AM Posted In Edit This 2 Comments »

Jika sebelum ini selalu berfikir "kenapa nak jadi guru, xbez pun~~:: susah la jadi guru, lagipun mana pandai mengajar :: dah la pelajar2 ni mcm2 perangai, buat sakit kepala jer :: guru..guru..guru..guru.." <span class=

Rupanya apa yang bermain di fikiran itu ternyata meleset sama sekali. Kini baru ku merasai betapa bez & seronok serta ENJOYnya menjadi seorang pendidik (walaupun kadang2 TENSION melayan kerenah mereka tetapi aku XKISAH pun), bahkan merasa gembira dengan telatah-telatah student. Ilmu diberi, senyuman yang menawan kalbu dibalas oleh student2 menyebabkan hati ini berasa tenang dan senang hati terutama bila menjawab khalimah suci (salam) daripada pelajar setiap kali berjumpa. <span class=


Kelas 5is1, 5is2, 5is3, 5is4, 5is5, 4ik1 dan 4ik5.

Kelas2 yang telah dipertanggungjawabkan untuk mengajar dan melayan kerenah2 diorang ni.

Kelas mana yang paling BEZ..!!??? (student selalu tanye???)

Hm~~~soalan cepu mas????

Apapun sebagai pendidik mana boleh mendikriminasikan mana2 kelas dan pelajar2kan???hm... <span class=

Apapun yang paling bez, layanan serta sambutan daripada guru-guru di SMK S.Aman adalah yang terbaik. Mereka semua mesra alam & senang untuk diajak bersembang. Terutama pada Cg Azman, Cg Rahim, Cg Su Azmi, Kak Nik, Kak Za, Kak Yah, Kak La, AbG Wae, AbG Loh & Kak Rohani serta Guru2 lain.

Continue~~~

2 comments:

~CiK TiNieY~ said...

Tahniah dah jadi guru...saya dulu pun pernah jadi guru...serius rindu sangat2 nak jadi guru balik...:)

alaqim said...

itu la pasal.. memg seronok kan jadi guru..

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin