Blog Widget by LinkWithin

>>AttenSioN to aLL viSitOr, plez cLiK tHis LinK<<

Muhasabah Cinta

7:54 PM Posted In Edit This 14 Comments »
Semperna ada dalam seminggu lagi kat ukm ni, saya uploadkan lagu nasyid yang saya kira bes...
sebenarnya ini lagu permintaan seseorang yang istimewa.. istimewa ke??? MySpace ...full stop.....tapi, cousin or saudara mara pun kira istimewa jugak.. apapun, yang paling istimewa ialah mak sendiri.. hm.. sebagai anak yang sulong, memang rindu je mak n adik2 kat kmpg.. xsabar nak tngok mereka..kat ayah xrindu ke, kurang sikit kot..hehe.. jahat punya anak..yerla anak lelaki rapat ngn mak, anak ppuan plak rapat ngn ayah... tak gitu... uishhhh.... melebih2 plak mengarutnya..
ok lah, nak komen tentang lagu ni, sebenarnya kumpulan ni dari segara jiran dan ada 3 album semuanya.. tapi sya upload yang sya dah dengar n rasa bes.. suka sangat dengar lagu "muhasabah cinta". mggu ni layan lagu ni je... suka dengar kat part ni :
"Kata-kata cinta terucap indah, Mengalun berzikir di kidung doaku, Sakit yang kurasa biar jadi penawar dosaku, Butir-butir cinta air mataku, Teringat semua yang Kau beri untukku, Ampuni khilaf dan salah selama ini, Ya ilahi...., Muhasabah cintaku..."
lagu-lagu lain sya xdengar lagi..mgkin bes jugak.. download n dengar la sendiri yer...




Muhasabah Cinta ---> Download

Sendiri Menyepi ---> Download

Aku Ingin Menyintai-Mu ---> Download

Sebiru ---> Download

14 comments:

somebody said...

thanks a lot..

Anonymous said...

anak xsulung pn rndu jgk kt fmly..igt ank sulung je ker.....

alaqim said...

huh..ada jgak yg xpuas ati.. sapa tu..

Anonymous said...

org ler..lembu xpndi mnaip..melawan tuh..

alaqim said...

yer ar.. melawan ar..
mana la tau kot2 ada lembu yg ambik ijazah pndai menaip...

Anonymous said...

jawab2..

alaqim said...

xpuas ati lagi tu...huh..

Anonymous said...

iskh...ske ati laki bini mak tiri ayam itik kt kmpg org la..

Anonymous said...

ape ni, cm bergaduh je.. teruskan...

alaqim said...

tu ar..ada jugak la hmba Allah tu nk kena sekeh.. jmpa nanti tau la..

Anonymous said...

wweeeekkk..:p..xtakuutttt

Nita said...

i wonder...???

hehe...

alaqim said...

hm...bagus la org tu dah senyap.. klu x ada je xpuas atinyer... betol kan nita????
betol3.....

Anonymous said...

ooooooooo............
mentang2 r org dh balik...
eeiii....saje nk suh org bsemangat mnjawab..
kena la nt..

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin