Blog Widget by LinkWithin

>>AttenSioN to aLL viSitOr, plez cLiK tHis LinK<<

Underground Office

7:46 PM Edit This 0 Comments »
setelah sekian lama tak update blog, akhirnya berpeluang jugak nk bukak blog ni..syukur la..
hari ahad hgga khamis kerja dari kul 8-5ptg.. memang penat... tapi ini lah alam pekerjaan.. sya buat praktikal kat HTA(hspital Tgku Anis p.puteh). Bez sangat buat prktikal kat cni coz sambil dapat menimba ilmu dalam bidang x-ray dapat jugak kenal kawan baru. bila dah alami alam perkejaan ini baru sya sedar betapa luas nya dunia ini dan menghadapi pelbagai ragam manusia. orait..tntg LI sya update lain kali la yer coz tidak berkesempatan.
kali ini sya nak update tentang benda baru yang semestinya korang tidak jangkakan dan tidak pernah terfikir.. semestinya strange world!!!!!!!

underground office @ strange world


underground office @ strange world

underground office @ strange world



underground office @ strange world



underground office @ strange world

underground office @ strange world

underground office @ strange world

underground office @ strange world

underground office @ strange world

underground office @ strange world





0 comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin