Blog Widget by LinkWithin

>>AttenSioN to aLL viSitOr, plez cLiK tHis LinK<<

Teknik Penipuan Cakra Alam.(ustaz Arief)

11:51 AM Edit This 3 Comments »
Dsini saya nak kongsikan sebuah cerita yang agak menaril berkaitan dengan USTAZ ARIEF DARI CAKRA ALAM ..hendak tahu kenapa, lihat sini:


Disini diterangkan kaedah penipuan dari ustaz Arief . terdapat dua yang paling terkenal.
1)mengeluarkan darah kotor menggunakan telur
2)rawatan menggunakan cas elektrik dari anggota badan ustz arief.


1) Rawatan menggunakan telur

  • Meletakan telur di atas badan pesakit, apabila dipecahkan telur, kononnya terdapat darah kotor.
  • Apabila Pengkaji Korea memberi telur yang dibawa dari kedai, Ustaz Arif kata "kena guna telur ayam kampung"i. Apabila digunakan telur tersebut tidak terdapat pula darah atau apa-apa yang pelik.
  • Trick Penipuan - Suntik darah/pewarna kedalam telur menggunakan jarum halus, kemudian letak plaster kecik untuk menutup lubang kecil itu.

2) Rawatan cas elektrik

  • Meletakkan lampu kalimantang di sekitar anggota badan pesakit dan lampu akan menyala sekiranya terdapat cas yang tidak elok. Penggunaan test pen boleh menyala lampu, menanda kan ada pengaliran cas elektrik yang tidak stabil
  • Pengkaji Korea meminta Ustaz guna mentol bervoltan tinggi, tetapi tidak menyala.
  • Semasa rawatan menggunakan telur, beliau tidak memakai selipar, tetapi semasa rawatan elektrik, beliau memakai selipar(Pelik bukan?). Penyelidik Korea meminta untuk scan selipar Ustaz Arief dengan alat pengesan logam, tapi ustaz Arief tidak benarkan.
  • Cameraman pula merakam gambar kaki ustaz semasa tengah on off kan lampu, Cukup Jelas semasa On= 'kaki letak' dan Off = 'Kaki angkat'.
  • Apabila Ustaz Arif tiada, Penyelidik Korea tersebut secara sembunyi-sembunyi menggunakan alat scanner, untuk scan selipar dan keputusannya scanner berbunyi menandakan terdapat alat di dalam selipar tersebut.
  • Trick Penipuan: Dalam selipar tu mengandungi barang electronic yang mampu membekal kan arus elektrik kecil dan tak memberi kesan renjatan pada badan manusia




Terpulang kepada pembaca yang terbaca ataupun sekadar baca-baca untuk menilai sendiri. Percaya atau tidak , up to your self .. Orang kenamaan dan VIP juga tertipu.

3 comments:

Anonymous said...

kah..kah..kah..tipah tertipu lagiiii!!!!!!!!!

NoReSmA sYuHaIdA said...

aida rase kan..
kite pancung jer kpale ustaz tu..huahaha..sbb memg dah ramai org tertpu..
byk r org abis duit camtu jer..
jd kes berat nih..tp btol ke cter ni??

Anonymous said...

Ni, dh lama kan? Lagi teruk..ustaz ni, prnh masuk Majalah 3 krn kpakarannya..konon2 la kan..ceh, wat malu org M'sia ja...grrr

* hati mesti bersih*

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin